ראשי » בית חכם » דוד שמש חכם – מה זה ואיך זה עובד

דוד שמש חכם – מה זה ואיך זה עובד

בכל בית של משפחה ישראלית ממוצעת, החיסכון בהוצאות המים יכול להביא לחיסכון רב. חיסכון בעלויות החשבונות השוטפים של מאות ואלפי שקלים לאורך השנה. ככל שיש יותר אנשים שחיים בבית, כך רמת ההוצאות הולכת וגדלה. ואתם צריכים למצוא פתרונות טכנולוגיים שעוזרים לכם לשמור על הוצאות המים ברמה קבועה יחסית. בהמשך הכתבה נסביר לכם כיצד תוכלו לבצע התקנת דוד שמש חכם בבית שלכם

במקום לשבור את הראש ולחכות לנס או לבקש מהילדים לשים לב ההתנהלות סביב הדוד. עומדת לפניכם האפשרות לבחור בטכנולוגיה ולהיעזר בשירותיו של דוד שמש חכם. על מנת לעמוד בכל הציפיות שלכם ועדיין לשמור על שגרת חיים וגילה למדיי בבית המגורים שלכם. אבל מה הוא בדיוק דוד שמש חכם? ואיך אתם צריכים לקחת את ההחלטה הנכונה ביותר המשפחה שלכם? כל הפרטים בכתבה הבאה!

דוד שמש חכם לבית

דוד שמש חכם לבית המגורים הוא מוצר חדשני. אבל בעיקר שימושי בטירוף, שמשנה את הרגלי הצריכה של מים בבתים רבים. מדובר על דוד שמש בטכנולוגיה מבית סוויצ'ר, שמתחבר באופן ישיר לטלפון הנייד של כל אחד ואחת מבני הבית, ומאפשר לבצע כמה וכמה פעולות, על מנת לייעל את השימוש במערכת המים הביתית, ולאפשר חיסכון במים לאורך זמן. האפשרות לקבוע זמני פעילות גבוהים לדוד, וכלה ביכולת להסתכל על שעות הפעילות בהן עבדה דוד ב-24 השעות האחרונות. דוד שמש חכם לבית נותן לכם את כל המידע שאתם צריכים. רק כדי שתוכלו להבין האם צריך לחמם מים בדרך הביתה לטובת מקלחת חמה אחרי יום העבודה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

דוד חכם של "סוויצ'ר" - הדרך הקלה ביותר וגם חברה ישראלית

היתרון הכי גדול של דוד שמש של חברת סוויצר, הוא האפשרות לבצע התקנה מהירה ויעילה של המוצר בבית המגורים. הטכנולוגיה מבוססת על חיבור Bluetooth של הדוד לטלפון הנייד. ואינה דורשת פנייה לעזרתו של מתקין מקצועי, על מנת לקבל את כלל היצע השירותים של דוד השמש החדש שלכם. גם אם אתם טכנופוביים גמורים, וקשה לכם מאוד להבין איך מתנהלות אפליקציות בטלפון הנייד ביום יום. דוד שמש חכם של חברת סוויצר, מציג ממשק משתמש נוח, קריא וקל לתפעול. בגלל שמדובר על מוצר שצריך להתאים לכל בני המשפחה. תוך 10 דקות, כל הטלפונים החכמים בבית המגורים שלכם יהיו מחוברים לדוד השמש. ותוך חצי שעה כבר תוכלו להדליק את הדוד מהמיטה, בפעם הראשונה!

חשיבה על הטווח הארוך – היא חשיבה על דוד חכם

אז נכון, בהתקנה של דוד שמש חכם מחיר הוא פרמטר שאתם רוצים לשים אליו לב. אבל הוא גם עניין של עלות מול תועלת. כאשר אתם חוסכים לעצמכם שעות ארוכות של המתנה למים חמים. ויכולים ליצור חיסכון כלכלי לטווח הארוך מבחינת הוצאות החימום של מים, עלות של מוצר כמו סוויצר מתגמדת והופכת להיות שולית במיוחד. לצד זאת, גם המחשבה על היכולת שלכם להשפיע על הסביבה, תוך התנהלות חכמה וירוקה מבחינת מים בבית המגורים, כי יתרון נוסף שאתם יכולים להעצים בזכות השימוש במערכת של כזו. אז למה לא לעשות את הצעד המתבקש ולקחת את הבית שלכם לשלב הטכנולוגי הבא, כשההזדמנות עומד לרשותכם כבר היום?