ראשי » בית חכם » בית חכם – ממנורה חכמה ועד דלת כניסה לבית | עשה זאת בעצמך

בית חכם – ממנורה חכמה ועד דלת כניסה לבית | עשה זאת בעצמך

היום ברור לכל בעל בית בישראל, שכדי להפוך את הנכס לאטרקטיבי, צריך להשקיע בטכנולוגיות חכמות. ההתקנה של מערכת בית חכם, על בסיס 'עשה זאת בעצמך' משנה את חווית המגורים בבית. עם סטנדרט טכנולוגי מהמתקדמים ביותר שקיימים כיום. הניהול של פעולות פשוטות ויום יומיות כמו הדלקת הדוד, מתרחש בלחיצת כפתור, מכל סמארטפון שמחובר למערכת. ההתקנה קלה והעלויות הכלכליות נוחות לכל כיס. אז מה בעצם מונע מכם לקחת את הצעד המהיר לחיים נוחים הרבה יותר?

בנה ביתך לבד - בית חכם בגרסת עשה זאת בעצמך

מערכות הבית החכם הפכו לכלי חיוני בבתים פרטיים רבים. במיוחד לאור העובדה שמדובר על מערכות קלות מאוד לתפעול. אם עד היום, ההתקנה של מערכות בית חכם נעשתה על בסיס שירותי טכנאים מיומנים. עכשיו, כללי המשחק משתנים והיכולת לבצע התקנה עוברת לידיים של הלקוחות. התכנון של מערכת חכמה בשיטת 'עשה זאת בעצמך' מושתת על שימוש בתשתיות חשמל הקיימות גם כך בבתי המגורים. אין שום צורך לבצע שינויים מסוכנים ברשת החשמל או להזמין טכנאי. הלקוח, מקבל לידיו את ערכת ההתקנה של המערכת. ובעזרת האביזרים הנלווים והוראות ההפעלה מתקין את השתיות. מיד לאחר מכן, מתבצע חיבור של המערכת אל רשת ה WiFi הביתית. ובשלב האחרון הלקוח מגדיר את החיבור של מכשירי חשמל שונים כמו דלת כניסה חכמה לבית. כל זאת בעזרת אפליקציה פשוטה וברורה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מערכת בית חכם באפליקציה - פונקציונליות בכף היד

בשלב הזה, הלקוח יבקש להכיר את כלל ההתאמות הטכנולוגיות שמציעה האפליקציה. בין היתר, ניתן ליצור:

  1. הגדרות לוחות זמנים – ניהול פעולות חוזרות ויומיומיות, כמו הדלקת דוד, בשעות קבועות.
  2. הפעלה מרחוק של מערכות – תאורה, חימום, מיזוג ועוד שלל פונקציות ברחבי הבית החכם.
  3. ליצור תרחישי פעולה – סנכרון של כמה משימות במקביל. למשל, סגירת התריסים והאורות בחדרי השינה, בלחיצת כפתור אחת.
  4. הגדרות עצמיות – תכנות פעולות ייחודיות למשק הבית שלכם, בהתאם להרגלי החיים של בני הבית.

ממשק האפליקציה מבוסס על מערכת IOS של Android והיא מעניקה טווח פעולה רחב מאוד. הנגישות והבהירות, מקלה על לקוחות ללא רקע בעולם הטכנולוגי. ויכולות השליטה שומרות על הבית שלכם גם מרחוק.

בנייה הדרגתית של מערכת חכמה איכותית

מצד אחד, מערכת בית חכם היא מערכת מאוד שימושית ללקוחות. ומהצד השני, ישראלים רבים לא יכולים להרשות לעצמם לבצע התקנה של מערכות באלפי שקלים. כאן נכנס היתרון הגדול ביותר של בית חכם בשיטת עשה זאת בעצמה – כוח ההחלטה של הלקוח. הערכה שהלקוח מקבל, כוללת את כל התשתיות. אבל היא לא מחייבת את הלקוח לרכוש בבת אחת סט מוצרים שתומך בטכנולוגיית הבית החכם. בהדרגה הלקוח בונה לעצמו את המערכת האופטימלית, לפי היכולות הכלכליות והצרכים הנוכחיים. כך שהמערכת "נתפרת למידותו" ומאפשרת לבצע שינויים ואופטימיזציות לאורך הדרך.

רכישה בטוחה ואחראית

ברור לכל שהשימוש במערכת הבית החכם הוא הכרח ליצירת איכות חיים מתקדמת. ברמה הטכנית, יש מספר חברות מצומצם מאוד שיכול לספק את תנאי ההתקנה המתקדמים ביותר. השמירה את ערכה בטוחה ובטיחותית חייבת לעמוד בראש הדרישות. וכך גם הביקוש לרכישה של ערכת בהתאמה אישית. ועל כן, חשוב לבחור בחברות שמעניקות את הסל הנרחב והאיכותי ביותר, בתנאי השירות המקובלים בתחום.